9 març 2016

Dibuixos seleccionats

El dia 25 de febrer es va reunir el Jurat de Dibuixos de la XXIII convocatòria de “Les àvies i els avis escriuen contes i els infants els dibuixen”.

El Jurat, format per Francesc Gay (pintor), Montserrat Tarrés (Centre de Recursos Pedagògics d’Horta-Guinardó), Daniel Cabrero (pintor), Roser González (Mestra de l’Escola La Ginesta) i Roser Ballesteros (Associació VoxPrima), va escollir els dibuixos que inclourem en el llibre que publicarem al mes d’abril.

Els dibuixos seleccionats han estat de:
Hakim Chaloune, 5 anys
Briana Santos, 9 anys
Júlia Torralba, 6 anys
Eric Macipe, 6 anys
Azul Calderón, 12 anys
Antonia Amaya, 7 anys
Pedro Nogueira, 6 anys
Agnès Selva, 10 anys

Tots els dibuixos són il•lustracions de contes que hem llegit a les escoles de primària:
Escola Mare Nostrum
Escola Coves d’En Cimany
Escola Rel
Escola Pompeu Fabra
Escola Antaviana
Escola Estel-Guinardó

Hem de dir que tots els dibuixos que hem rebut són treballs únics i meravellosos, plens de màgia, de color i d’imaginació. Cada nen i nena que ha participat mereix el nostre reconeixement, i a tots i cadascuna us volem donar les gràcies.

Gràcies a tots els nens i nenes que heu fet un dibuix. Gràcies, mestres.